Loketten burgerzaken en sociaal huis geopend

Nu de coronamaatregelen verder worden versoepeld, zijn de gemeentelijke diensten ook weer wat toegankelijker. De loketten van de dienst burgerzaken en het sociaal huis zijn weer geopend.

De andere diensten blijven werken volgens het klik – bel – kom principe. We vragen om onze digitale dienstverlening te benutten en eerst een afspraak te maken voor je naar het loket komt.

Gemeentehuis

In het Gemeentehuis is de dienst burgerzaken zonder afspraak geopend; ook op maandagavond. Let op: De inkom is tijdelijk verplaatst naar de andere zijde van het gebouw.

De overige diensten in het Gemeentehuis en het Gemeentemagazijn werken op afspraak. Daarbij hanteren we het klik - bel - kom principe.

  • Klik: Kijk eerst of onze website. Veel attesten, formulieren en premies kan je aanvragen via het digitaal loket.
  • Bel: Is er iets niet duidelijk of heb je nog een vraag? Bel onze diensten op 03 690 46 00 of mail naar gemeente@wuustwezel.be.
  • Kom: Na afspraak kan je terecht bij een van onze loketten.

Sociaal Huis weer geopend

Vanaf deze week is het Sociaal Huis terug geopend. Je kan er voortaan elke werkdag tussen 9 en 12 uur terecht met al je vragen.

Je mag een afspraak maken of gewoon langskomen. Bel even aan, want om te voorkomen dat er teveel volk binnenkomt, blijft de deur gesloten. De onthaalmedewerker bekijkt of er nog plaats is in de wachtzaal. Er is ruimte voor drie personen. Daarom wordt gevraagd dat je bij voorkeur alleen komt. De bezoekers moeten de handen ontsmetten en een mondmasker dragen.

Om een afspraak te maken of met andere vragen over de sociale dienst, kan je elke werkdag van 9 tot 12 en van 13 tot 16 uur bellen naar het nummer 03 633 52 10. Je kan ook mailen naar info@ocmwwuustwezel.be.

De dienstencentra bieden voorlopig nog een beperkte dienstverlening.